Zwroty

Powrót do pomocy

 

 

Niezadowolona z zakupu? Żaden problem! 

 

Chcesz dokonać zwrotu?

 

Masz na to 14 dni od odbioru zamówienia (liczy się data zgłoszenia zwrotu)!

 

 

 

 

Jeśli chcesz dokonać:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

ZWROTU:

 

 

Postępuj wedle poniższych instrukcji:

 

1. Zaloguj się i przejdź do swojego konta w naszym sklepie. 

 

2. Wybierz ikonkę "dodaj zwrot towaru".

 

3. Zaznacz zamówienia i wybrane fasony, które chcesz zwrócić.

 

4. Wybierz "skorzystam z przesyłek sklepu" aby nadać zwrot jako paczkę Pocztą Polską -  w ostatnim kroku wygenerujesz list przewozowy, który naklejasz na paczkę. Nadajesz nie płacąc w najbliższej placówce pocztowej. Dla zamówień złożonych od 04.11.2017 przy zwrocie środków za przesyłkę zostanie potrącony koszt zwrotu czyli 9,23zł brutto. Zwroty przez Pocztę Polską pozostają darmowe dla zamówień złożonych przed 04.11.2017, pomimo komunikatu systemowego zwracana będzie całość środków.

 

5. Wybierz formę zwrotu należności, w odpowiednie pole wpisz numer konta bankowego, na który chcesz otrzymać zwrot środków.

 

6. Aby zatwierdzić zwrot, zakończ kliknięciem na ikonę (krok 6.) "DODAJ ZGŁOSZENIE ZWROTU". -Pamiętaj, że od tego momentu masz 14 dni na jego odesłanie.

 

7. Wygenerowane zgłoszenie zwrotu wydrukuj, podpisz i dołącz do paczki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania, wyślij je nam w załączniku na vubu.sklep@gmail.com

 

8. Status zwrotu możesz sprawdzać po zalogowaniu się na swoje konto, klikając w ikonę "TWOJE ZWROTY". W kontaktach z obsługą również powołuj się na wygenerowany numer zwrotu.

 

 

Uwaga: Firma nie wystawia paragonów. Nie są one ona potrzebne do zwrotu/wymiany towarów. 

Zgodnie z rozporzadzeniem Ministerstwa Finansów zwolnieniu z kasy fiskalnej podlega:
dostawa towarów w systemie wysyłkowym (pocztą lub przesyłkami kurierskimi), jeżeli dostawca towaru otrzyma w całości zapłatę za wykonaną czynność za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (odpowiednio na rachunek bankowy podatnika lub na rachunek podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, której jest członkiem), a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła i na czyją rzecz została dokonana (dane nabywcy, w tym jego adres).”

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Więcej informacji nt. zwrotów: Regulamin

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel